24 Sèvres heeft samengewerkt met enkele grote namen voor een nieuwe campagne rond zijn collecties. 24 Sèvres is de nieuwste multi-brand e-commerce ervaring van LVMH, geïnspireerd door de emblematische Le Bon Marché Rive Gauche. 24 Sèvres koos Fred & Farid om de campagne "Waar mode tot leven komt" te leiden. Het parijse bureau presenteert een film van Nicolas Winding Refn (Drive, The Neon Demon) met een choreografie van Nicolas Huchard (medewerker van Christine & the Queens).
Credits:
Agency: FRED & FARID New York
Client: 24 Sèvres
Title of ad: Where Fashion Comes to Life
Chief Creative Officers: Fred & Farid
Brand Supervisors: Eric Goguey, Julien Malhomme, Sidney Biolley
Associate Creative Director: Nicolas Berthier
Agency Producers: Damien Fournier Perret, Adélia Demachy
Production Company: Stink
Producer: Greg Panteix
Director: Nicolas Winding Refn
Music: Busy P - Genie
Post Production: Nightshift
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]