Fred Lateur versterkt Propaganda Group als creative lead

Fred Lateur is begin juli aan de slag gegaan bij Propaganda Group als creative lead. Lateur brengt meer dan 20 jaar ervaring in en voor verschillende agency's en dat voor merken zoals Bozar, Bringme, JIMS, itsme, NMBS, WIELS, Keytrade, 11.11.11, MINI, McDonald’s en Telenet. Daarnaast blijft hij ook lesgeven op LUCA School Of Arts in de richting Visual Design. Lateur zal het uitgebreide creatieve team bij de Propaganda Group leiden, inspireren en enthousiasmeren en daardoor de creatieve power van de verschillende bureaus binnen de groep verder versterken en uitbouwen.
Propaganda Group is momenteel actief met vijf verschillende bureaus, elk met hun eigen specialisatie, op drie verschillende locaties (Zaventem, Leuven, Gent). Omdat de verschillende metiers binnen de groep op vraag van klanten ook steeds meer multidisciplinair worden ingezet, vraagt dat bijzondere aandacht voor de organisatie, het management én de creative lead van de verschillende talenten, teams en studio’s over de verschillende vestigingen heen.
“Als creative lead zal ik het volledige creatieve team aansturen en inspireren hoe creativiteit in dit vak een kracht kan zijn. Wat de toegevoegde waarde daarvan kan zijn in het werk dat we willen gaan maken. En dit voor alle departementen binnen het bedrijf: kijken hoe we creatie centraler kunnen zetten in de groep om uit te komen bij knap, doordacht, fris werk met een grote eigenheid, waarmee we het verschil kunnen maken. En uiteraard ook klanten daarin meenemen en daarvan overtuigen,” zegt Fred Lateur.
Michel Libens en Gerrit Tulkens, managing partners, vullen aan: “De komst van Fred is alweer een belangrijke milestone in de verdere uitbouw en groei van onze mooie groep. Na de natuurlijke focus op organisatie en optimalisatie van de verschillende centrale competenties is het meer dan ooit belangrijk om te focussen op (extra) creatieve power. Hiermee willen we voor onze klanten en voor onze sector het echte verschil maken en dus nog meer toegevoegde waarde creëren. Fred zal onze organisatie op dit domein nog een extra push geven. Ik kijk dan ook samen met alle collega’s uit naar deze nieuwe samenwerking.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]