Vanaf zondag 9 september heropent KOERS. Museum van de Wielersport de deuren in hartje Roeselare, de 'Hoofdstad der Wereldkampioenen'. Aan communicatiebureau Absoluut én enkele wielerlegendes de eer om een campagne uit te werken.
Benieuwd waarom Freddy, Jasper en Yves hun Flandria-koersfiets, bolletjestrui en pluchen paard onder het stof vandaan halen? Om mee KOERS te maken in Roeselare! Ze brengen hun legendarische wielerobjecten terug naar het Museum van de Wielersport, Absoluut maakt er een verhaal van op koersmuseum.be en social media.
Absoluut staat in voor drie reportagefilmpjes met Freddy, Jasper en Yves in de hoofdrol. Ook de website steken ze in een nieuw KOERS-truitje. De drie profrenners krijgen steun van een pittige bioscoopspot gericht aan nieuwe talenten met de slogan ‘Klaar voor de nieuwe generatie wereldkampioenen’. Daarnaast verschijnen er bijbehorende affiches in stations.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]