Vanaf zondag 9 september heropent KOERS. Museum van de Wielersport de deuren in hartje Roeselare, de 'Hoofdstad der Wereldkampioenen'. Aan communicatiebureau Absoluut én enkele wielerlegendes de eer om een campagne uit te werken.
Benieuwd waarom Freddy, Jasper en Yves hun Flandria-koersfiets, bolletjestrui en pluchen paard onder het stof vandaan halen? Om mee KOERS te maken in Roeselare! Ze brengen hun legendarische wielerobjecten terug naar het Museum van de Wielersport, Absoluut maakt er een verhaal van op koersmuseum.be en social media.
Absoluut staat in voor drie reportagefilmpjes met Freddy, Jasper en Yves in de hoofdrol. Ook de website steken ze in een nieuw KOERS-truitje. De drie profrenners krijgen steun van een pittige bioscoopspot gericht aan nieuwe talenten met de slogan ‘Klaar voor de nieuwe generatie wereldkampioenen’. Daarnaast verschijnen er bijbehorende affiches in stations.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]