Vanaf zondag 9 september heropent KOERS. Museum van de Wielersport de deuren in hartje Roeselare, de 'Hoofdstad der Wereldkampioenen'. Aan communicatiebureau Absoluut én enkele wielerlegendes de eer om een campagne uit te werken.
Benieuwd waarom Freddy, Jasper en Yves hun Flandria-koersfiets, bolletjestrui en pluchen paard onder het stof vandaan halen? Om mee KOERS te maken in Roeselare! Ze brengen hun legendarische wielerobjecten terug naar het Museum van de Wielersport, Absoluut maakt er een verhaal van op koersmuseum.be en social media.
Absoluut staat in voor drie reportagefilmpjes met Freddy, Jasper en Yves in de hoofdrol. Ook de website steken ze in een nieuw KOERS-truitje. De drie profrenners krijgen steun van een pittige bioscoopspot gericht aan nieuwe talenten met de slogan ‘Klaar voor de nieuwe generatie wereldkampioenen’. Daarnaast verschijnen er bijbehorende affiches in stations.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]