Frédéric Langagne is de nieuwe commercieel directeur van Euronews. Sinds mei houdt hij er toezicht op de commerciële activiteiten van Euronews in Frankrijk, België, Italië, Luxemburg, Portugal en Zwitserland.
Langagne heeft meer dan 12 jaar ervaring in internationale verkoop op het gebied van televisie, digitaal, radio, branded content en programmatic. Hij startte zijn carrière bij reclamebureau France 24 Advertising, om vervolgens als directeur Azië/Europe/Amerika te werken bij France Télévisions Publicité, waar hij verantwoordelijk was voor de reclameverkoop voor media zoals France 24, TV5 Monde, DW TV en groep RAI. Hij vervoegt zich nu bij Euronews na enkele jaren bij BBC Worldwide, waar hij als account director voor BBC Advertising werkte. Daar was hij verantwoordelijk voor het genereren en leveren van sponsored content op nieuwskanaal BBC World, evenals voor het zorgen voor branded content en programmering op BBC.com en BBC World Service.
In zijn nieuwe functie zal Langagne verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen van nieuwe partnerschappen met merken op de markten onder zijn verantwoordelijkheid, terwijl hij innovatieve oplossingen zal leveren voor bestaande Euronews-klanten.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]