Friends of Glass wint vier Stevie Awards

Awards / News

stevieaward09FEVE, de Europese Federatie van Verpakkingsglas, en Weber Shandwick Brussels winnen vier Stevie Awards tijdens de veertiende editie van de International Business Awards. De pan-Europese Friends of Glass “Endless Lives of Glass” campagne wint goud, zilver en brons, wat het totaal op acht internationale awards brengt voor Friends of Glass sinds 2014.

Details over de Stevie Award zeges:

1. PR Industrial, Video – Goud
2. PR Innovation of the Year – Zilver
3. Marketing Campaign of the Year, Government/Institutional/Recruitment – Zilver
4. Innovation of the Year, Consumer Products - Brons

Michael Delle Selve, senior communications manager bij FEVE: « Dit is een fantastische verwezenlijking van onze nationale en centrale teams – goed gedaan! Het is mooi om te zien dat onze collectieve inspanningen de positieve en duurzame voordelen van glazen verpakkingen onder de aandacht brengen en dat dit door onze collega’s en de internationale business gemeenschap ook wordt erkend. »

Nora Lawton, co-managing director bij Weber Shandwick Brussels : « We zijn niet alleen trots op deze internationale erkenning voor ons werk met FEVE en Friends of Glass, maar ook op het feit dat we bijdragen aan een werkelijke impact op het bedrijfsleven. We werken sinds 2013 samen en we kijken er naar uit om nog meer succesvolle campagnes op te zetten in de toekomst. »

De Stevie Award winnaars zijn verkozen door een jury bestaande uit meer dan 200 leidinggevenden wereldwijd, gedurende de periode van mei tot begin augustus. De winnaars van dit jaar werden geselecteerd uit 3.900 nominaties, ingediend door organisaties en individuen uit 60 landen.

Deze awards, de Stevies genaamd naar het Griekse woord voor “gekroond,” worden gepresenteerd aan de winnaars op 21 oktober 2017 tijdens het banket van de gala awards in het W Hotel te Barcelona.