Door de extra vitamines en zink verzachten de nieuwe Frisk defensive pastilles jouw keel. 85.000 samples kwamen bij Friendship terecht, met de vraag: vind 85.000 kelen om te verzachten met de nieuwe Frisk defensive. Maar waar vind je zere kelen? En zoveel? Op concerten. Liefst grote concerten. Friendship werkte samen met BE.AT (Sportpaleis, Lotto Arena en Vorst Nationaal). Doel? Alle concertbezoekers voorzien van een verzachtende keelpastille, na urenlang te hebben ‘meegekeeld’ met hun favoriete artiest. Belly trays? Check. Custom made billboards? Check. 85.000 samples? Check. Concerten van Lost Frequencies, Oscar and the wolf, Bastille en Night of the Proms? Check. Resultaat? Geen zere kelen na de concerten en 85.000 smiles.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]