Frisk verzacht 85.000 kelen met Friendship

Door de extra vitamines en zink verzachten de nieuwe Frisk defensive pastilles jouw keel. 85.000 samples kwamen bij Friendship terecht, met de vraag: vind 85.000 kelen om te verzachten met de nieuwe Frisk defensive. Maar waar vind je zere kelen? En zoveel? Op concerten. Liefst grote concerten. Friendship werkte samen met BE.AT (Sportpaleis, Lotto Arena en Vorst Nationaal). Doel? Alle concertbezoekers voorzien van een verzachtende keelpastille, na urenlang te hebben ‘meegekeeld’ met hun favoriete artiest. Belly trays? Check. Custom made billboards? Check. 85.000 samples? Check. Concerten van Lost Frequencies, Oscar and the wolf, Bastille en Night of the Proms? Check. Resultaat? Geen zere kelen na de concerten en 85.000 smiles.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]