Door de extra vitamines en zink verzachten de nieuwe Frisk defensive pastilles jouw keel. 85.000 samples kwamen bij Friendship terecht, met de vraag: vind 85.000 kelen om te verzachten met de nieuwe Frisk defensive. Maar waar vind je zere kelen? En zoveel? Op concerten. Liefst grote concerten. Friendship werkte samen met BE.AT (Sportpaleis, Lotto Arena en Vorst Nationaal). Doel? Alle concertbezoekers voorzien van een verzachtende keelpastille, na urenlang te hebben ‘meegekeeld’ met hun favoriete artiest. Belly trays? Check. Custom made billboards? Check. 85.000 samples? Check. Concerten van Lost Frequencies, Oscar and the wolf, Bastille en Night of the Proms? Check. Resultaat? Geen zere kelen na de concerten en 85.000 smiles.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]