Frisk verzacht 85.000 kelen met Friendship
Door de extra vitamines en zink verzachten de nieuwe Frisk defensive pastilles jouw keel. 85.000 samples kwamen bij Friendship terecht, met de vraag: vind 85.000 kelen om te verzachten met de nieuwe Frisk defensive. Maar waar vind je zere kelen? En zoveel? Op concerten. Liefst grote concerten. Friendship werkte samen met BE.AT (Sportpaleis, Lotto Arena en Vorst Nationaal). Doel? Alle concertbezoekers voorzien van een verzachtende keelpastille, na urenlang te hebben ‘meegekeeld’ met hun favoriete artiest. Belly trays? Check. Custom made billboards? Check. 85.000 samples? Check. Concerten van Lost Frequencies, Oscar and the wolf, Bastille en Night of the Proms? Check. Resultaat? Geen zere kelen na de concerten en 85.000 smiles.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]