Fun en BBDO bouwen een feestje

Voor de herpositionering van Fun van speelgoedwinkel naar feestwinkel deed Fun een beroep op de retail- en brandingervaring van BBDO Belgium. Het bureau kwam met een eenvoudige kreet “Feestje ofwa?!”, die de feestpositionering eenduidig in de markt moet zetten.
De kreet wordt gebracht door een personage dat overal een feestje in ziet. Van verscheurde fotosnippers en een verkeersagent in actie, tot een gemaskerde bankoverval of een vangnet van de brandweer... Elke reden is goed om te feesten, toch? Met een reeks van 7 verschilende korte spotjes op TV, Facebook en YouTube, maakt BBDO zo duidelijk dat iedereen voor al zijn feestartikelen terecht kan bij Fun.
https://www.youtube.com/watch?v=FEMfogAzmM4
https://www.youtube.com/watch?v=fMH-dijp5T4
Credits:
Advertiser: Fun
Client: Joeri De Waele, Griet Joye
Agency: BBDO Belgium
Creative Director: Sebastien De Valck, Arnaud Pitz, Jan Dejonghe
Art Director: Jonas Michiels
Copywriter: Nicolas Van Gucht
Graphic Designer: Nadia Tweepenninckx
CCO: Isabel Peeters
Account team: Michelle Stas, Isabel Demuynck
Strategic Planner: Jan Van Brakel
Content Strategist: Jonas Helsen
TV producer & art buyer: Patricia Van De Kerckhove, Renée Vermeire
Editing director: Neil Skeet
Production Company: Ristretto Films
Director: Jan Boon
Director actors: Kris Debusscher
DOP: Piet Deyaert
Producer: Lies Bronselaer
Postproduction: Moxy
Sound: Geluidshuis
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]