Voor de meeste mensen betekent september een dure maand waarin het ‘gewone leven’ terug uit de startblokken schiet. Maar dankzij Orange bespaar je meer op je smartphones zodat je (terug) meer op vakantie kan gaan. De nieuwste campagne van Orange speelt dit uit op een humoristische manier. Publicis maakte voor Orange een campagne met een zuiver promotionele insteek. Het idee is heel eenvoudig: als je maar 9 euro betaalt voor een smartphone van Orange, kan je vaker op vakantie vertrekken. We zien in de spot een jonge reiziger die toekomt op de luchthaven, zijn familie begroet en in één beweging terug van hen afscheid neemt om naar een vliegtuig te wandelen.
De campagne werd uitgewerkt in verschillende media (TVC, radio, OOH, digitale OOH, online bannering) en is on air sinds 21 augustus.
Credits
Agency : Publicis Brussels
Advertiser : Orange
Client : Isabelle Vanden Eede, Nathalie Moons, Marie Treguier
Creatives: Maarten De Maayer - Daniel Van den Broucke
Creative Directors : Kermit Cota - Marc Richard Vander Heyden
Account Team : Filip Van Der Haegen - Fréderic Sodermans – Amandine Clio
Strategy : Berten Peremans – Annemie Goegebuer
Agency TV Producers : Marc Van Buggenhout, Daan Feytongs
TV Production Company: Lovo Films
Director: Nils Gerbens
Executive Producer: Bert Brulez
DOP: Ivan Caso
Postproducer: Hervé Closset
Editor: Patrice Gautot
Colourgrading: Kene Illegems
Agency Sound Producer : Monique Sampermans
Sound Director : Tom Garcia
Sound Production : Prodigious
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]