14 jaar geleden hebben Nicolas Debray en Gabriel Goldberg Semetis mede opgericht, na hun ervaring met het opzetten van Google in België. Destijds was het de visie om een ander niveau van digitale marketing consultancy op te bouwen en te pionieren met dergelijke diensten in België. "Er was een gat in de markt en in maart 2009 sprongen we op deze kans om Semetis te creëren," legt Gabriel Goldberg uit. "Omdat het zo anders was dan wat er toen bestond, werd Semetis lange tijd gezien als een lelijk eendje voordat het het coolste kind van de stad werd en het respect van bijna iedereen won. In 2015 hebben we Semetis gedeeltelijk verkocht aan Omnicom en hebben we respectievelijk de teams van Semetis en Omnicom begeleid om een soepele overgang te garanderen. We hebben ook een zeer getalenteerd leiderschapsteam aangesteld, ondersteund en geadviseerd dat het bureau in volledige autonomie heeft geleid. Zoals elk goed ding in het leven is er een begin en een einde. Vorige week stuurden we onze ontslagbrief naar Omnicom die nu volledig eigenaar is van Semetis in een sterkere staat dan ooit."
Praktisch bezaten Debray en Goldberg nog 20% van de aandelen van Semetis. Omnicom is nu voor de volle 100% eigenaar. Op de foto hierboven: Debray en Goldberg in 2012, de beginjaren van Semetis.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]