GAIA viert dit jaar haar 30-jarig bestaan en trakteert op veganistische lekkernijen. Untitled Workers Club bouwde hiervoor een opvallende Taste Truck met al de nodige attributen: van schorten, servietten, vuilbakken tot recepten.
Deze zomer stopt de GAIA Taste Truck op twaalf verschillende locaties over heel België. Voorbijgangers kunnen er gratis genieten van een plantaardige vol-au-vent. Zo kan iedereen ervaren dat dé Belgische klassieker ook heerlijk is zonder kip. Jaarlijks komen er in België 300 miljoen vleeskippen in erbarmelijke omstandigheden aan hun einde.
Met de Taste Truck wil GAIA iedereen inspireren om te kiezen voor diervriendelijke gerechten. Untitled Workers Club zorgde ervoor dat de Taste Truck makkelijk aanpasbaar is voor toekomstige lekkernijen.
Credits
Klant |
GAIA vzw |
Contactpersoon |
Ann Degreef en Galia Van Der Kar |
Agency |
Untitled Workers Club |
Designer |
Britt Helbig |
Art director |
Christophe Ghewy |
Strategie |
Gwenn Nevelsteen |
Account manager |
Nora Lahssini |
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]