GAIA viert dit jaar haar 30-jarig bestaan en trakteert op veganistische lekkernijen. Untitled Workers Club bouwde hiervoor een opvallende Taste Truck met al de nodige attributen: van schorten, servietten, vuilbakken tot recepten.
Deze zomer stopt de GAIA Taste Truck op twaalf verschillende locaties over heel België. Voorbijgangers kunnen er gratis genieten van een plantaardige vol-au-vent. Zo kan iedereen ervaren dat dé Belgische klassieker ook heerlijk is zonder kip. Jaarlijks komen er in België 300 miljoen vleeskippen in erbarmelijke omstandigheden aan hun einde.
Met de Taste Truck wil GAIA iedereen inspireren om te kiezen voor diervriendelijke gerechten. Untitled Workers Club zorgde ervoor dat de Taste Truck makkelijk aanpasbaar is voor toekomstige lekkernijen.
Credits
Klant |
GAIA vzw |
Contactpersoon |
Ann Degreef en Galia Van Der Kar |
Agency |
Untitled Workers Club |
Designer |
Britt Helbig |
Art director |
Christophe Ghewy |
Strategie |
Gwenn Nevelsteen |
Account manager |
Nora Lahssini |
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]