Galbani en Serviceplan lanceerden begin december de laatste fase van “Gerechten om te Delen”, een campagne ter promotie van het brede gamma aan mozzarellas van Galbani. Ditmaal was de mozzarella Cucina, ideaal voor bereiding van warme gerechten, de held van het verhaal.
De uitwerking en de creatie van de campagne werden door Serviceplan uitgevoerd. Mediaplus, het mediabureau behorend tot de Serviceplan-groep, stond in voor de mediastrategie en media-aankoop. De productie werd in goede banen geleid door DoubleDouble. De campagne werd uitgerold op Facebook, Instagram en YouTube.
https://www.facebook.com/GalbaniBelgium/videos/1023095777888928/
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]