Galler slaat een nieuwe richting in. Het Luikse chocolademerk, dat bestaat sinds 1976, gaat het fairtrade pad op voor een betere en eerlijkere wereld. Voor zowel boeren, producenten en consumenten. Het nieuwe discours? Zich laten gelden als “onafhankelijke, vrije, feestelijke, contrasterende, open en democratische chocoladefabriek.” Ontwerpbureau Minale Design Strategy kreeg de opdracht om die positionering te ondersteunen met een nieuwe visuele identiteit. Eén met betekenis, met optimisme als kernwaarde.
Centraal in de nieuwe visuele identiteit staat onafhankelijkheid. Want niemand dicteert Galler. En het is die onafhankelijkheid die de sleutel tot vrijheid is.
Natuurlijk gaat branding niet alleen over creëren, maar ook over het identificeren van bestaande sterke kanten aan het merk. En dat is de kleur oranje, die al geruime tijd symbool staat voor Galler. De kleur werd daarom behouden, maar het geheel werd gemoderniseerd. Zwart werd vervangen door wit voor een frissere en open uitstraling. En dan is er nog die enorme G, een symbool van explosieve vreugde.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]