Game over voor Lukaku?

Vandaag gaf niemand minder dan Romelu Lukaku de aftrap voor de nieuwe EK-campagne van These Days voor SCOOORE!. Voor de sportpronostiek van de Nationale Loterij maakte het bureau een online filmpje waarin we zien hoe de Rode Duivel tijdens een wedstrijdje FIFA volledig naar huis wordt gespeeld door Red Flame Cécile De Gernier. Lukaku die zelf een enorm fanatiek gamer is, kan nauwelijks geloven hoe de wedstrijd afloopt.
De film is meteen het startsein voor de nieuwe EK-campagne van SCOOORE! waarin sterspelers als Dries Mertens, Moussa Dembélé en Radja Nainggolan opzij worden geschoven door 'Het Duivels Drietal'. Dat bestaat uit spelersvrouw Ann Van Elsen, de bekendste supporter van het land Axelle Despiegelaere en "FIFA-kampioen” Cécile De Gernier. Op televisie en in preroll spelen zij dit jaar de hoofdrol en roepen ze heel België op om een pronostiek te geven.
https://www.youtube.com/watch?v=OTDjKNvwMWM
Credits
Client: Nationale Loterij
Contacts: Laurence Anckaert, Joke Vermoere
Agency: These Days
Creative Directors: Pieter Staes, Manuel Ostyn
Art Director: Gertjan De Smet
Copy: Tomas Van Loon & Danny Vissers
Account: Elise Eeckhout
Strategie: Toon Diependaele
Production Company: Geronimo
Director: Benoit De Clerck
Producer: Mathias Kerner
Agency Producers: Ingeborg Van Hoof, Bruno Dejonghe
Sound engineer: Mathias Lewis
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]