Charles Christory, CEO & oprichter van Adictiz, ziet dat een reclame met een geïntegreerd spelletje drie keer efficiënter en boeiender dan een traditionele marketingcampagne: "Het spel werkt als een echte digitale hefboom en zorgt ervoor dat merken hun vele marketingdoelstellingen halen voor het rekruteren, activeren en converteren van hun publiek. We vinden het fijn om samen te werken met HighCo Data en om dankzij onze complementaire vakgebieden merken aan een tool te helpen die het hele proces beslaat, gaande van het verwerven van de data tot en met het omzetten ervan."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]