Game, set & match voor HighCo DATA en Adictiz

Charles Christory, CEO & oprichter van Adictiz, ziet dat een reclame met een geïntegreerd spelletje drie keer efficiënter en boeiender dan een traditionele marketingcampagne: "Het spel werkt als een echte digitale hefboom en zorgt ervoor dat merken hun vele marketingdoelstellingen halen voor het rekruteren, activeren en converteren van hun publiek. We vinden het fijn om samen te werken met HighCo Data en om dankzij onze complementaire vakgebieden merken aan een tool te helpen die het hele proces beslaat, gaande van het verwerven van de data tot en met het omzetten ervan."

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



