Dat iedereen in de ban van Japan is, is geen verrassing. Dat Japan andersom ook helemaal in de ban is van Antwerpen, ontdekte De Gazet Van Antwerpen eerder dit jaar. Met maar liefst drie levensgrote replica’s van de Onze-Lieve-Vrouwekathedraal, inclusief onafgewerkte toren en werken van Rubens, is het niet meer te ontkennen. Daarom geeft GVA een reis weg naar het verre Oosten ter waarde van €10.000. Dus nog geen vakantieplannen? Bezoek dan volgend jaar de kathedraal van Antwerpen… in Japan! Om deze actie in de verf te zetten heeft De Vloer in samenwerking met Volstok de Antwerpse Onze-Lieve-Vrouwekathedraal volledig omgetoverd in anime-stijl, de traditionele Japanse illustratiestijl. De campagne bestaat uit print, online video en radio.
Download de GVA-nieuwsapp om mee te doen en de reis te winnen. De actie loopt nog tot 29/10. Arigato!
https://vimeo.com/877516395?share=copy
Credits
Client: Gazet Van Antwerpen
Client contact: Annelies Paredaens, Joren Geerinckx
Agency: De Vloer
Account Team: Tom Eilers, Lien Dons
Creative Director: Johan Roelandt
Creatie: Auke Moonen, Alexander Noten
Production: Make, Volstok
Film Production: Make, Volstok
Sounddesign/mix: Make
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]