Hoe spreek je zo’n divers publiek als dat van de Bis-beurs effectief aan? GBL Studio creëerde op vraag van Bis een inspirerende key visual die zowel bezoekers als exposanten aanspreekt, en die het verhaal van dé grootste (ver)bouwbeurs van Vlaanderen in één oogopslag vertelt. Bis is al jaren de grootste inspiratieplek waar bouwers en verbouwers terechtkunnen voor inspiratie, advies en kwalitatieve verdelers. Net als bouwtrends evolueren, blijft ook Bis zich elk jaar uitvinden: met nieuwe trends en technieken, adviesruimtes en gloednieuwe zones zoals Tech4Build trekt de beurs een steeds breder publiek van bezoekers en exposanten aan. Maar hoe presenteer je zo’n veelzijdige beurs aan de buitenwereld? GBL Studio zette hun creatieve expertise in en ontwikkelde een visueel concept dat innovatie en inspiratie combineert, voor elke leeftijd en elke bouwfase.
Wereld vol verrassingen
Bij GBL Studio begint elk ontwerp met een duidelijke strategie. Het doel is visuals te creëren die opvallen én een sterke boodschap overbrengen. Voor Bis werd gekozen voor een moderne interpretatie van ‘Alice in Wonderland’, wat de beurs positioneert als een wereld vol verrassingen. Het resultaat is een impactvol beeld dat flexibel inzetbaar is. Van billboards en trambekleding tot toegangstickets en online advertising, de visual geeft de beurs op elk medium een frisse, herkenbare uitstraling.
Credits
Client: Easyfairs Belgium
Client team: Laurence Roelens, Leo Van De Velde, Farida Martens
Agency: GBL Studio
Strategy: Heidi Seys
AD: Vincent Lafaut
Account manager: Evelien Heeren
Photography: Jeffrey Vanhoutte
3D: Mr. seQ
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]