GBL Studio creëert nieuwe key visual voor Bis

Crea / News

Hoe spreek je zo’n divers publiek als dat van de Bis-beurs effectief aan? GBL Studio creëerde op vraag van Bis een inspirerende key visual die zowel bezoekers als exposanten aanspreekt, en die het verhaal van dé grootste (ver)bouwbeurs van Vlaanderen in één oogopslag vertelt. Bis is al jaren de grootste inspiratieplek waar bouwers en verbouwers terechtkunnen voor inspiratie, advies en kwalitatieve verdelers. Net als bouwtrends evolueren, blijft ook Bis zich elk jaar uitvinden: met nieuwe trends en technieken, adviesruimtes en gloednieuwe zones zoals Tech4Build trekt de beurs een steeds breder publiek van bezoekers en exposanten aan. Maar hoe presenteer je zo’n veelzijdige beurs aan de buitenwereld? GBL Studio zette hun creatieve expertise in en ontwikkelde een visueel concept dat innovatie en inspiratie combineert, voor elke leeftijd en elke bouwfase.

Wereld vol verrassingen

Bij GBL Studio begint elk ontwerp met een duidelijke strategie. Het doel is visuals te creëren die opvallen én een sterke boodschap overbrengen. Voor Bis werd gekozen voor een moderne interpretatie van ‘Alice in Wonderland’, wat de beurs positioneert als een wereld vol verrassingen. Het resultaat is een impactvol beeld dat flexibel inzetbaar is. Van billboards en trambekleding tot toegangstickets en online advertising, de visual geeft de beurs op elk medium een frisse, herkenbare uitstraling.

Credits

Client: Easyfairs Belgium

Client team: Laurence Roelens, Leo Van De Velde, Farida Martens

Agency: GBL Studio

Strategy: Heidi Seys

AD: Vincent Lafaut

Account manager: Evelien Heeren

Photography: Jeffrey Vanhoutte

3D: Mr. seQ