Gedaan met erover te gaan

Publicis en Orange stoppen de waanzin: ze vinden dat het gedaan moet zijn met erover te gaan. Als onderdeel van de promotiecampagne voor de formule Zen werd een spot gerealiseerd die duidelijk maakt waar Zen voor staat. De campagne loopt sinds 22 maart.
https://youtu.be/GW2ozpe-xt0?list=PLIX-t2NirUdxx25ftKmHpmktqnpdrdr5q
Credits
Campaign Name : Orange strip-tease
Advertiser/Client : Orange
Name of Client Contact : Isabelle Vanden Eede, Nathalie Moons, Oriane Saloum
Product/Service : Orange Dauphin Zen
Date of First Appearance : 22 mars 2017
Country : Belgium
Media : Cinéma, Youtube
Creative Director : Tom Berth, Geert De Rocker
Creatives : Rom&John, François Massinon, Massimo De Pascale
Account Director : Filip Van Der Haegen
Account Manager : Amandine Clio
Strategy : Annemie Goegebuer, Berten Peremans
Production Company : Ristretto
TV Producer : Marc Van Buggenhout
Production Company : Ristretto Films
Réalisateur: Benny Vandendriessche
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]