Publicis en Orange stoppen de waanzin: ze vinden dat het gedaan moet zijn met erover te gaan. Als onderdeel van de promotiecampagne voor de formule Zen werd een spot gerealiseerd die duidelijk maakt waar Zen voor staat. De campagne loopt sinds 22 maart.
https://youtu.be/GW2ozpe-xt0?list=PLIX-t2NirUdxx25ftKmHpmktqnpdrdr5q
Credits
Campaign Name : Orange strip-tease
Advertiser/Client : Orange
Name of Client Contact : Isabelle Vanden Eede, Nathalie Moons, Oriane Saloum
Product/Service : Orange Dauphin Zen
Date of First Appearance : 22 mars 2017
Country : Belgium
Media : Cinéma, Youtube
Creative Director : Tom Berth, Geert De Rocker
Creatives : Rom&John, François Massinon, Massimo De Pascale
Account Director : Filip Van Der Haegen
Account Manager : Amandine Clio
Strategy : Annemie Goegebuer, Berten Peremans
Production Company : Ristretto
TV Producer : Marc Van Buggenhout
Production Company : Ristretto Films
Réalisateur: Benny Vandendriessche
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]