Gedaan met erover te gaan
Publicis en Orange stoppen de waanzin: ze vinden dat het gedaan moet zijn met erover te gaan. Als onderdeel van de promotiecampagne voor de formule Zen werd een spot gerealiseerd die duidelijk maakt waar Zen voor staat. De campagne loopt sinds 22 maart.
https://youtu.be/GW2ozpe-xt0?list=PLIX-t2NirUdxx25ftKmHpmktqnpdrdr5q
Credits
Campaign Name : Orange strip-tease
Advertiser/Client : Orange
Name of Client Contact : Isabelle Vanden Eede, Nathalie Moons, Oriane Saloum
Product/Service : Orange Dauphin Zen
Date of First Appearance : 22 mars 2017
Country : Belgium
Media : Cinéma, Youtube
Creative Director : Tom Berth, Geert De Rocker
Creatives : Rom&John, François Massinon, Massimo De Pascale
Account Director : Filip Van Der Haegen
Account Manager : Amandine Clio
Strategy : Annemie Goegebuer, Berten Peremans
Production Company : Ristretto
TV Producer : Marc Van Buggenhout
Production Company : Ristretto Films
Réalisateur: Benny Vandendriessche
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]