Gelukkige verjaar-dog voor duizend jarigen

Verjaren anno Covid-19 is toch net iets anders dan wat we gewoon zijn… Maar wat als we dit moment net iets draaglijker en minder eenzaam konden maken? Dankzij een smakelijk initiatief van Zwan kon je vorige maand een naaste verrassen met een ‘blijf-in-je-kot’-dog pakket. De van veel-te-veel saus voorziene Zwan-worstjes zijn meteen ook een extra reden om de handen te wassen! Om ook de ziel te voeden werd er een verjaardagskaartje toegevoegd met daarop de handgeschreven wensboodschap die de deelnemer had ingezonden.
Bijna 9.000 consumenten nomineerden hun jarige via het speciaal door Luon ontwikkelde online platform. Uiteindelijke werden hiervan 1.000 gelukkigen verrast met een tot op de dorpel geleverd pretpakket. Het resultaat is een succesvolle campagne, in een periode waarbij relevantie in communicatie tussen een merk en consumenten zo belangrijk is. Dit project was een samenwerking van Zwan met LDV United (concept en creatie), Luon (online platform) en Demonstr8 (uitvoering).
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]