Deze week lanceerde verzekeraar Ethias een ludieke webserie. Het doel van de serie is om de consument op een ludieke wijze vertrouwd te maken met de taal van verzekeraars zodat hij zelfstandiger en met meer kennis van zaken zijn verzekeringen kan beheren. De serie met de titel “Met Peter, gene zever” is te zien op Ethias Play, het YouTube-kanaal van Ethias. David Tornel, marketing and product management director bij Ethias : “We denken dat dit initiatief de consument kan helpen om zijn verzekeringen beter te begrijpen en hij deze dus ook zelfstandiger én met meer kennis van zaken zal kunnen beheren.”
Dankzij deze webserie zullen concepten als bonus malus, burgerlijke aansprakelijkheidsverzekering en omniumverzekeringen geen geheimen meer hebben. David Tornel: “We proberen op deze manier onze betrokkenheid en benaderbaarheid ten aanzien van ons cliënteel te concretiseren omdat we daaraan als directe verzekeraar veel belang hechten. En natuurlijk ook omdat we willen tonen dat verzekeringen helemaal niet zo moeilijk hoeven te zijn.”
In totaal zijn er 6 Franstalige en 6 Nederlandstalige episodes gedraaid, met de hulp van Arizona en met Fabrice Armand als realisator. Elke 2 weken zal er een nieuwe episode online gezet worden op Ethias Play. En Ethias is inmiddels al volop bezig met de voorbereidingen van het tweede seizoen, dat gepland staat voor de tweede helft van 2017.
https://www.youtube.com/watch?v=4wUa6vnxedc&list=PL_HCYluBiuQgSPE9OryMW7e1OAh20s8Gn
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]