Verzekeraar Generali Belgium is de nieuwe titelpartner van de Great Bruges Marathon. Dit event, dat lopers doorheen de straten van de Unesco Werelderfgoedstad loodst, vindt dit jaar plaats op zondag 21 oktober. De organisatie bouwt verder op de succesvolle eerste editie en voegt met de ‘Family Walk’ een nieuwe afstand toe aan het programma. “We willen met dit evenement iedereen aanzetten om meer te bewegen en gezonder te leven, ook in familieverband,” aldus Tom Vanham, CEO van Generali Belgium. “We gaan een heel traject rond de ‘Generali Great Bruges Marathon’ bouwen met onder meer workshops en trainingssessies, waarbij we niet alleen onze medewerkers, maar ook onze makelaars betrekken.”
De‘Generali Great Bruges Marathon heeft ook een culinair tintje. Brugge staat wereldwijd bekend voor z’n Bourgondische levensstijl. Deelnemers zullen ook dit jaar culinair in de watten gelegd worden. En samen met de organisatie kiest Generali ervoor om een nieuwe activiteit aan het programma toe te voegen. De ‘Generali Great Bruges Family Walk’ neemt de deelnemers mee op een 8km lange wandeltocht langs de meest iconische en idyllische plaatsen van Brugge. De nieuwe afstand moet een breder publiek de kans geven om (letterlijk) te proeven van dit unieke event. Aanvullend wordt er ook maximaal ingezet op het comfort en de beleving van de supporters.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]