Gent gaat digitaal met What’s in a name?

Iedere Gentenaar heeft in zijn leven op een bepaald moment een attest of uittreksel nodig. Een afschrift van een geboorteakte voor de mutualiteit, een attest van samenstelling van het gezin voor het aanvragen van een gezinskorting, een attest van woonst om een verhuizing door te geven aan de energieleverancier,…
Maar daar stopt het niet bij. Ook boeken verlengen en sportterreintjes reserveren kan online. Een woonpremie aanvragen? Nood aan een bewonersvergunning om in de buurt te kunnen parkeren? Of kandidaat voor vrijwilligerswerk? Eén adres: www.stad.gent. Al deze attesten of uittreksels kunnen Gentenaren digitaal opvragen én ontvangen. Da’s niet alleen snel, makkelijk en veilig, het spaart ook nog eens een rit naar het loket.
Communicatiecollectief What’s in a name? tekende voor een grootschalige campagne om het groeiende aanbod aan digitale dienstverlening onder de aandacht te brengen (advertenties, affiches, folder, schuilhuisjes ClearChannel, infozuilen, bussen De Lijn, video’s, bannering, sociale media, …).
Credits
Client: Stad Gent
Contact: Sabine Rotthier
Agency: What’s in a name?
Creation: Bruno Seys, Filip Vandewiele, Floris Van Opstal
Motion & Sound Design: KitchHock
Sound Logo: Roundhouse
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]