Gents blaast frisse wind bij Ray-Ban

Gents lanceert voor Ray-Ban een nieuwe visuele manier van productgerichte storytelling. Zo zorgt de Belgische digitale boetiek voor visuele én inhoudelijke vernieuwing van de wereldwijde sociale kanalen van het brillenmerk.
In zijn nieuwe aanpak zorgt Gents ervoor dat het eigenlijke product dé relevante held wordt van Ray-Ban’s verhalen op Instagram, Tumblr, Twitter en Facebook. Zo transformeert de digitale boetiek weinig zeggende stand-alone product shots naar een essentieel deel van Ray-Ban’s campagne-universum, waardoor Ray-Ban producten de rol van eye-catching helden krijgen binnen de lifestyle campagnes op sociale media. Met elke nieuwe productlancering worden de sociale Ray-Ban kanalen voorzien van een opmerkelijke visuele injectie waarbij de nodige aandacht naar het product gaat.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]