Gents wint Lovie Awards met #Reflections

Op 13 oktober werd de Ray-Ban #Reflections-app bekroond met vier Lovie Awards, het Europese zusje van de internationale Webby Awards, in de hoofdcategorie Mobile. Met die applicatie kunt u unieke foto’s maken aan de hand van een double exposure functie, om ze vervolgens te bewerken en te delen op het Ray-Ban #Reflections-platform. Zo vindt u online inspirerende verhalen van een hedendaagse digitale levensstijl van de fans van het brillenmerk.
De app, bedacht en uitgevoerd door het Belgische reclamebureau Gents, werd zowel via iOS als via Android al bijna 100.000 keer gedownload, telt meer dan 50.000 geregistreerde gebruikers en leverde al duizenden reflecties op. #Reflections kreeg dan ook twee zilveren awards in de subcategorie "Mobile: Lifestyle" en "Social: Best use of photography", één bronzen award in de categorie "Mobile: Best User Experience" en één Peoples Lovie Award, opnieuw in de categorie "Mobile: Lifestyle".
Credits:
Client: Ray-Ban (Luxottica)
Global Director of Social Media and Digital Innovation: Nathan Gray
Agency: Gents
Creative Director: Tim Helsen
Concept: Tim Helsen, Sander Vanermen
Digital Design & Development: Thomas Heylen, Simon Pertz, Diederik Van Hoorebeke
Account Director: Leen Van der Mijnsbrugge
Account Coordinator: Magali Deckers
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]