Gents ziet ze vliegen

Na een pitch won het interactieve bureau Gents de budgetten voor de relaunch van Vliegtickets.be op de Belgische markt. Op de agenda: een awareness- en activatiecampagne met een grote focus op all things interactive en social. Want vanuit een local-meets-global strategie wordt in eerste instantie gefocust op het activeren van de Belgische social community.
Naast de strategie zorgt Gents ook voor meer relevante content voor de Belgische doelgroep. Het Gentse bureau kiest op social platforms voor een eigentijdse social-native vormgeving die in-the-moment, flexibel en opvallend kan geactiveerd worden. Van micro-quiz tot geanimeerde vlog; Gents wakkert dagelijks unieke conversaties aan op de social platforms van Vliegtickets.be.
Naast het social luik focust Gents ook op de bredere bekendmaking van het merk Vliegtickets.be in België (en in eerste instantie Vlaanderen). Om de herkenbaarheid en top-of-mind awareness van het merk te verhogen brengt Gents een brand mascotte tot leven die als echte ‘travel buddy’ reislustigen met een knipoog adviseert met tips en activeert met knallende kortingen.
De mascotte geeft Vliegtickets.be een herkenbaar gezicht en zorgt voor de fun in functional. Daarenboven speelt het nieuwe brand character van Vliegtickets.be een opvallende rol in de nieuwe commercial, gepland als online only spot op YouTube en Facebook.
Credits
Pieter De Baets, Martijn Leenaers, Simon Pertz
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]