Geraldine Foley start als digital marketeer bij Webhero

News / People

Het Leuvense platform Webhero, gespecialiseerd in websites, webshops en hoger scoren in Google, breidt het team verder uit. Geraldine Foley gaat na een geweldige stage vast aan de slag als digital marketeer.

In mei 2014 rolde de eerste Webhero-website de digitale wereld in. Het platform werd opgericht door Jo Deferm en Sander Claes en is intussen uitgegroeid tot een succesverhaal met meer dan 3.000 klanten die bewust kozen voor een betaalbare en eenvoudig te beheren website. Omdat het dertienkoppige bedrijf de voorbije jaren evolueerde van een sales driven-organisatie naar een marketing driven-organisatie, was er nood aan bijkomende marketing-profielen. Enter Geraldine! Zij zal als digital marketeer haar voormalige stagebegeleidster en growth manager Stephanie Nevens ondersteunen met alle marketingactiviteiten. Op die manier wil Webhero nog meer leads genereren. “Het was al snel duidelijk dat Geraldine een sterke aanwinst is in ons team. Haar stage was van een heel hoog niveau en nog belangrijker: er was een perfecte match met het team en de waarden van Webhero”, aldus Stephanie Nevens.

Elke dag bijleren
Geraldine Foley studeerde communicatiemanagement aan Thomas More in Mechelen, gevolgd door een verkort traject Digital Media Manager aan dezelfde school. Als onderdeel van die opleiding liep ze vijftien weken stage bij Webhero tussen februari en juni 2021, een absolute meevaller voor haar. "Werken bij Webhero is voor mij elke dag bijleren, teamspirit ervaren en ambitie tonen. Ik had mij geen betere plek kunnen inbeelden om mijn carrière als digital marketeer te beginnen.”