Gerety Awards: alle winnaars op een rij

Awards / News

De Grand Prix van de Gerety Awards wordt toegekend aan Moldy Whopper. De gouden winnaars zijn Project Understood, Crocodile inside, SIGNS, The Soap with a Lump, The Punishing Signal, Eva.Stories, Last Straw, A Hard Pill To Swallow, 40.000 Strong, Swipe Night en Generation Lockdown.

https://www.youtube.com/watch?v=oSDC4C3_16Y

Er staan 22 landen op de lijst van winnaars, waaronder Japan, Iran, Peru, Australië, Canada, Duitsland en de VS. Amerikaanse bureaus leiden met een totaal van 22 winnende campagnes, gevolgd door India met 11 en het Verenigd Koninkrijk met 5. "Alle winnende campagnes, inclusief de werken die op de shortlist staan, verdienen alle lof", zegt Lucia Ongay van Gerety Awards, "De inzendingen voor de Gerety-awards hebben de grootste aandacht gekregen. Vanuit 6 continenten in 32 landen zijn in totaal 185 van 's werelds meest gewaardeerde bureau- en merkleiders samengekomen om het beste in reclame te vinden. Daarbij hebben ze het beste gevonden in de reclame. De Gerety-winnaars hebben de standaard gezet voor de beste reclame in 2020 en daarna".

Gerety Awards mede-oprichter Lucia Ongay gaat verder: "Bij het definiëren van het beste in reclame door de vrouwelijke lens hebben we de verantwoordelijkheid om alleen het allerbeste te vieren. Adverteerders die willen weten hoe ze zich kunnen richten op de machtigste consumenten ter wereld, moeten niet verder kijken dan de Gerety-winnaarslijst."

Zie alle winnaars op www.geretyawards.com/winners