Wie nog een case wil indienen voor de Gerety Awards kan dat ten laatste tot vrijdag 13 mei. De shortlist wordt medio juni bekend gemaakt, waarna het jureren van start gaat. Dat zal dit jaar gebeuren vanuit Londen, New York, São Paulo, Mexico-Stad, Kopenhagen, Brussel, Wenen, Manilla en Tokio.
De Belgische jury wordt gemodereerd door Isabel van den Broeck, managing director van Creative Belgium. Het panel bestaat uit:
- Antoinette Ribas, creative director BBDO Belgium
- Julie Frédérickx, strategist Ogilvy Social Lab
- Lisa Carletta, photographer/director
- Sana Sellami, strategy & inclusion expert Untitled Workers Club
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]