Nu de deadline van vrijdag 12 april nadert, herlanceren de Gerety Awards hun call for entries-campagne. Die campagne werd gecreëerd door het gerenommeerde Canadese bureau Cossette, om het perspectief van de Gerety Jury en het belang van haar visie te benadrukken.
Meer dan 200 juryleden uit 47 landen zullen deelnemen aan de Gerety Awards 2024, met persoonlijke jurysessies op vijftien locaties. Gerety staat open voor alle reclamebureaus, adverteerders, studio's en productiebedrijven wereldwijd. Zowel nationale als internationale campagnes kunnen meedingen. De enige beoordelingscriteria zijn originaliteit van het idee en creativiteit in de uitvoering.
Naast het bepalen van de shortlist kiezen de uitvoerende jury's elk het bureau en productiebedrijf van het jaar uit hun land. Die keuze wordt gemaakt uit de inzenders van de Portfolio Cut. Belgische agentschappen, productiemaatschappijen, studio's en merken worden uitgenodigd om deel te nemen aan die erkenning van de Gerety Jury. Meer informatie vind je op de website.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]