Gerety Awards krijgen rebranding als kerstcadeau

Awards / Design / News

De Gerety Awards zullen het jaar 2021 ingaan met een nieuwe look. De Londense brand storytelling studio Here.We.Go voorzag de awardshow van een nieuw logo en een bijhorende website. De tone-of-voice draait natuurlijk rond een vrouwelijke touch, omschreven als “zelfverzekerd, elegant en gedurfd.”

“Het was belangrijk om ook elementen uit de vorige branding te behouden, zoals de paarse kleur,” klinkt het bij Here.We.Go. “Toch kreeg het logo een flinke update. Het concept van een perfect geslepen diamant weerspiegelt de kwaliteit van de prijzen en de vrouwen die erachter staan. Schoonheid zit in de details!”

De Gerety Awards maakten ook meteen van de gelegenheid gebruik om de namen van de volgende Grand Jury te verklappen: Karen Blackett (GroupM UK), Jessica Apellaniz (Ogilvy Mexico), Sheereen M. Russel (The Oprah Winfrey Network), Tara Weeransinghe (Leo Burnett Sri Lanka) en Maria Gräfin von Scheel-Plessen (Montblanc Germany). Er zullen in totaal 10 jurybijeenkomsten over de hele wereld gehouden worden, waar ook al ambassadeurs voor gekozen zijn.