De Gerety Awards lanceren een call for entries-campagne met een duidelijke boodschap voor de hele sector. “What does a woman have to do to get onto an advertising jury?” Want ondanks al het gepraat over genderpariteit is de realiteit nog steeds hetzelfde: het zijn vooral mannen die in jury’s zetelen.
De Gerety Awards is de eerste awarduitreiking wiens jury alleen maar uit vrouwen bestaat. Met deze bewustmakingscampagne wil het de industrie aanmoedigen om het gesprek aan te gaan. Paarse snorren werden naar vrouwelijke leiders in de reclamebranche gestuurd met het verzoek om te poseren voor een foto met de vraag: wat moet een vrouw doen om in een reclamejury te zitten?
Ter herinnering: cases inzenden voor de tweede editie van de Gerety Awards kan tot en met 13 maart 2020. Meer informatie vindt u op de website van de Gerety Awards.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]