Op zondag 20 maart start op Play4 het tiende seizoen van De Mol. Ook voor reclamemakers en adverteerders is dit iconische tv-format altijd al bijzonder geweest. Ads & Data gaat alvast samen met Creative Belgium op zoek naar 10 creatieve bureaus die de grenzen van de Belgische reclamewereld willen verleggen. Het doel van deze Creative Challenge: een 360°-creatief concept rond De Mol bedenken dat de harten van klanten én reclamelovers sneller doet slaan.
Reclamebureaus kunnen zich inschrijven tot 11 maart. Hoe? Maak een kort filmpje met je smartphone waarin je je team voorstelt en waarin je vertelt waarom ze voor jullie reclamebureau moeten kiezen.
Naar analogie met de 10 kandidaten van De Mol en op basis van de meest overtuigende en grappigste videoboodschappen komt de jury tot een longlist van 10 reclamebureaus die effectief aan de challenge mogen deelnemen. Deze bureaus krijgen later nog een uitgebreide briefing.
Samengevat:
- Kort filmpje (max 1,5 min.): voorstelling team + vertellen waarom je reclamebureau wil deelnemen
- Deadline: vrijdag 11/03/2022 om 11u59
- Hulplijn bij 1e vragen: brandstudio@adsanddata.be
- Insturen via: ilse.baele@adsanddata.be (voorzitter jury)
Fingers crossed en wie weet staat jouw reclamebureau op 8 mei te blinken op een podium. Daarover later meer.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]