Gezond en gemak in één Swapzak: tot aan de camping van Rock Werchter geleverd

4schools / Marketing / News

Festivalkoorts? Check. Tent? Check. Dit jaar voeg je daar nog iets extra’s aan toe: de Swapzak van Albert Heijn. Want wie zegt dat je tijdens Rock Werchter alleen maar op frieten en hotdogs moet overleven?

Albert Heijn komt deze zomer letterlijk naar de camping van Rock Werchter. Dankzij een uniek partnership krijgen kampeerders van 'The Hive' de kans om een goedgevulde Swapzak vol gezonde goodies te laten leveren tot aan de camping.

Festivalgangers kunnen in de Rock Werchter-app een voucher aankopen (24,99 euro) die ze op donderdag of vrijdag van het festival kunnen inruilen voor een Swapzak. ​Wat zit er in die zak? Gezonde snacks, voedzame boosters en alles wat je nodig hebt om vier dagen dansen, zingen en doorgaan te beleven op een manier waar je lijf blij van wordt.

Met deze actie zet Albert Heijn de kleijne swap volop in de schijnwerpers op een onverwachte plek: de festivalcamping.

“Albert Heijn maakt lekker en gezond eten bereikbaar voor iedereen, ​ ​elke dag opnieuw. Met de 'kleijne swap' maakt Albert Heijn het makkelijk om bewuste keuzes te maken,” zegt Els Lagrou, hoofd marketing bij ​ ​Albert Heijn België. “Dat willen we ook doen voor festivalfans met ​ ​modder op hun schoenen, glitter op hun gezicht en een matje onder de ​ ​arm. Gezond en gemak gaan we dit jaar in één zak leveren tot aan de ​camping van Rock Werchter. Wat wil een mens nog meer?”

Er zijn maar 3.000 Swapzakken ​​beschikbaar, dus snel zijn is de boodschap. Vanaf vandaag tot en met 15 ​ ​juni kan je ze bestellen. Leuke extra: de inhoud wordt verkocht tegen de reguliere -altijd scherpe- winkelprijs … met een extra korting van 10 ​euro er bovenop. De Swapzak is anders gezegd: uiterst lief voor je ​ ​festivalbudget.

Dubbel feest dus.