Gicom: Lise-Marie D’Hooghe volgt Gisèle Speaker op

Lise-Marie D Hooghe

Media / News / People

Lise-Marie D Hooghe

Lise-Marie D'Hooghe

Al 35 jaar steekt Gicom bruisende energie in de content van 25 tevreden klanten en 350 trouwe adverteerders. Het bureau begeleidt bedrijven in hun contentstrategie en produceren kwalitatieve content op maat van verschillende platformen die hun merk doelgericht uitdragen. “Vertrouwen is het bindmiddel dat een team naar de overwinning stuwt,“ zoals Gisèle Speaker het verwoordt. Met 35 jaar op de teller is de band tussen Gicom en de klanten hechter dan ooit. Samen schrijven ze een onverbloemd win- winverhaal. Op de 35ste verjaardag van Gicom neemt Lise-Marie D’Hooghe de fakkel over als nagelnieuwe CEO. Ze verdiende haar sporen in zowat alle takken van de marketing: PR, activatie, DM, events, CRM, content, digital... Na puike prestaties bij Head Office, Karamba, Edge Communication, RMB, Numericable, Camel en Apple gooit ze haar kennen en kunnen strategisch in de strijd bij Gicom. Voormalig CEO Gisèle Speaker wordt chairlady en garandeert zo de continuïteit. Haar 35 jaar toegewijde ervaring met content en de brede marketingexpertise van Lise-Marie D'Hooghe stomen Gicom klaar om de content marketing van vandaag uit te dagen en een niveau hoger te tillen.

GiseleSpeaker

Gisèle Speaker

Deze frisse wind in het management gaat hand in hand met de uitbreiding van Gicom’s klantenportfolio. Onlangs ging het bureau in zee met Le Chat, Hyundai, Kerrygold, Sodexo en myShopi.