Van 23 tot en met 26 mei 2019 zullen ongeveer 500 miljoen mensen in 27 Europese lidstaten de kans krijgen om het nieuwe Europees Parlement te kiezen. En deze keer is het niet genoeg om te hopen op een betere toekomst: eenieder van ons moet zijn verantwoordelijkheid opnemen en stemmen. Hoe meer Europeanen gaan stemmen, hoe beter.
De European Elections GIF Competition 2019, een Duits initiatief, moedigt daarom grafisch designers, tekenaars, fotografen en kunstenaars aan om GIF's te creëren die mensen aanzetten om te gaan stemmen. Een jury bestaande uit ontwerpers en communicatie-experts uit heel Europa zal de drie beste GIF's uitreiken in Strasburg. Die jury telt trouwens ook twee Belgen, Koen Denolf (strategist & managing partner The Fat Lady) en Timothy Helmer (graphic designer & founder Creative Network). GIF's uploaden kan vanaf nu op de website (maximaal 3). Alle GIF's die vóór 24 mei 2019 ontvangen zijn, komen op de shortlist te staan.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]