Gil Gauniaux en Thibaut Castainget beproeven sinds kort hun geluk bij Happiness Brussels. Geoffrey Hantson, chief creative officer Happines, is daar om meer dan één reden blij om: “Misschien is het nog al eens gebeurd, maar ik kan het me in ieder geval niet herinneren: een junior team dat als eerste prijs op hun maagdelijk palmares meteen een Grand Prix pakt (The M Effect voor MacDonalds, met TBWA\Belgium, nvdr). En wat voor één. Maar Gil & Thibaut deden het. Ik ben dan ook heel erg fier dat ze voor Happiness kozen en ik kijk nu al uit naar het werk van dit veelbelovend team.”
Gil & Thibaut, concept providers, Happiness: “Even a gnome can have a giant idea. This quote, according to us, fits well with the fundamental believe and mentality of Happiness. And so, with why we want to be part of it.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]