Gillette Spanje laat pubersnor staan

November is Men's Health Awareness Month, die op 19 november zijn einde kent met Internationale Man's Day. In die maand laten mannen hun snor, het ultieme kenmerk van het man-zijn, dertig dagen lang staan ter ondersteuning van mannen met prostaatkanker, een gevolg van de #Movember-beweging. Maar laat het net diezelfde snor zijn, ook wel “fuzztache” of “bumfluff” genoemd, die tieners tijdens de puberteit wel eens met schaamte opzadelt. Een insteek die Gilette in Spanje, samen met Proximity Spain, maar al te graag inzet voor een nieuwe campagne: ‘A Moustache | My Moustache’, met de baseline“It takes a real man to start being you.”
In de campagne zingen enkele schoolgaande jongeren een hymne om zich zo beter te voelen over hun eerste lichte donsharen. De auteur van het nummer, dat natuurlijk de toepasselijke titel ‘Moustache’ draagt, werd onder meer geschreven door Stephen Collins Foster, componist van de klassieker ‘Oh, Susanna’.
Verschillende Spaanse beroemdheden, zoals Paco León, Dani Martín, David Silva, Jesús Vidal, Pau Ribes en Rubén Errebeene hebben de campagne ondersteund met content op hun sociale media, die jongeren moet aanzetten om gewoon zichzelf te zijn, vergezeld door de hashtags #MyFirstMoustache et #ItTakesARealMan. Gillette trekt met de campagne ook naar basis- en middelbare scholen om er jonge mannen te helpen met zichzelf te accepteren zoals ze zijn.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]