Gino Van Ossel wint Marketing Literatuur Prijs 2019

‘Retail, de digitale hysterie voorbij’ is op 26 november door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs verkozen tot het beste marketingboek van 2019. Auteur Gino Van Ossel presenteert hierin een praktische aanpak om als merk of retailer succesvol te zijn in digitale tijden.
De jury roemt vooral het vernieuwende concept ‘optichannel’, waarmee retailers op geheel eigen wijze een antwoord kunnen geven op de digitale uitdagingen. Niet door alsmaar meer kanalen in te zetten, maar door te denken aan de klant en te kiezen voor kanalen die waarde toevoegen.
Gino Van Ossel is professor Retail & Trade Marketing aan Vlerick Business School. Hij geldt als een van Europa’s experts inzake retailmanagement, winkelgedrag en omni-channel. Hij adviseert retailers en merkartikelfabrikanten in hun strategie en is een veelgevraagd spreker in binnen- en buitenland.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]