Het Amerikaanse Glamsquad, dat zijn dienstverlening via een app aanbiedt, verzorgt met enig succes aan huis (met inbegrip van verzorging op kantoor of in hotels). Het gaat nu samenwerken met de Franse keten van schoonheidsproducten L’Occitane en Provence. De medewerkers van Glamsquad hebben leren werken met de producten van L'Occitane en nemen ze mee naar hun klanten, om zo nog meer de nadruk te leggen op de voorkeur voor natuurlijke producten. Voor L'Occitane is het een plus dat (potentiële) klanten zo in contact komen met hun producten. Om de samenwerking kracht bij te zetten organiseren beide bedrijven een wedstrijd waarbij een reis (met als bestemming uiteraard de Provence) te winnen valt, via #BeautyofProvenceSweeps.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]