Glamsquad en L'Occitane maken zich samen mooi


Het Amerikaanse Glamsquad, dat zijn dienstverlening via een app aanbiedt, verzorgt met enig succes aan huis (met inbegrip van verzorging op kantoor of in hotels). Het gaat nu samenwerken met de Franse keten van schoonheidsproducten L’Occitane en Provence. De medewerkers van Glamsquad hebben leren werken met de producten van L'Occitane en nemen ze mee naar hun klanten, om zo nog meer de nadruk te leggen op de voorkeur voor natuurlijke producten. Voor L'Occitane is het een plus dat (potentiële) klanten zo in contact komen met hun producten. Om de samenwerking kracht bij te zetten organiseren beide bedrijven een wedstrijd waarbij een reis (met als bestemming uiteraard de Provence) te winnen valt, via #BeautyofProvenceSweeps.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



