Glamsquad en L'Occitane maken zich samen mooi

Het Amerikaanse Glamsquad, dat zijn dienstverlening via een app aanbiedt, verzorgt met enig succes aan huis (met inbegrip van verzorging op kantoor of in hotels). Het gaat nu samenwerken met de Franse keten van schoonheidsproducten L’Occitane en Provence. De medewerkers van Glamsquad hebben leren werken met de producten van L'Occitane en nemen ze mee naar hun klanten, om zo nog meer de nadruk te leggen op de voorkeur voor natuurlijke producten. Voor L'Occitane is het een plus dat (potentiële) klanten zo in contact komen met hun producten. Om de samenwerking kracht bij te zetten organiseren beide bedrijven een wedstrijd waarbij een reis (met als bestemming uiteraard de Provence) te winnen valt, via #BeautyofProvenceSweeps.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]