Zoals elk jaar vierden we de tweede zondag van juni Vaderdag. Die gedenkwaardige dag zijn er altijd veel merken die hun product als ideaal geschenk aan de man trachten te brengen. De uitdaging schuilt er dan ook in om een originele actie te bedenken die het verschil kan maken tegenover de concurrentie. Glenfiddich en MEC België bedachten een speciale actie waarbij Belgen de kans kregen om een prachtige gepersonaliseerde Glenfiddich-fles van 15 jaar oud aan hun vader te schenken. Speciaal voor deze gelegenheid maakte Glenfiddich het mogelijk om de naam van hun vader in gouden letters op het etiket van de fles te laten drukken. Om de gepersonaliseerde fles te winnen, moest men het antwoord op een wedstrijdvraag zoeken in een filmpje dat op de wedstrijdsite terug te vinden was. De actie werd aangekondigd via een doelgerichte bannering- en Facebook-campagne - en door het delen van de actie kon je ook je kans om te winnen verhogen. De wedstrijd liep van 23 mei tot 5 juni en telde meer dan 4000 deelnemers en 10 gelukkige en “vereeuwigde” winnaars.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]