Glenfiddich wordt wel heel persoonlijk

Zoals elk jaar vierden we de tweede zondag van juni Vaderdag. Die gedenkwaardige dag zijn er altijd veel merken die hun product als ideaal geschenk aan de man trachten te brengen. De uitdaging schuilt er dan ook in om een originele actie te bedenken die het verschil kan maken tegenover de concurrentie. Glenfiddich en MEC België bedachten een speciale actie waarbij Belgen de kans kregen om een prachtige gepersonaliseerde Glenfiddich-fles van 15 jaar oud aan hun vader te schenken. Speciaal voor deze gelegenheid maakte Glenfiddich het mogelijk om de naam van hun vader in gouden letters op het etiket van de fles te laten drukken. Om de gepersonaliseerde fles te winnen, moest men het antwoord op een wedstrijdvraag zoeken in een filmpje dat op de wedstrijdsite terug te vinden was. De actie werd aangekondigd via een doelgerichte bannering- en Facebook-campagne - en door het delen van de actie kon je ook je kans om te winnen verhogen. De wedstrijd liep van 23 mei tot 5 juni en telde meer dan 4000 deelnemers en 10 gelukkige en “vereeuwigde” winnaars.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


