Global Media Intelligence heeft plannen

Zes bedrijven, marktleiders in media intelligence, ondertekenden een strategische alliantie om hun wereldwijde samenwerking te versterken. De stichtende leden zijn: Acceso (Spanje), l’Argus de la Presse (Frankrijk), L'Eco della Stampa (Italië), Pressdata (UK), Unicepta (Duitsland) en Auxipress (België).
Global Media Intelligence of GMI is een wereldwijde alliantie met lokale expertise in verschillende landen. De voordelen van deze alliantie zijn talrijk. "Door onze krachten te bundelen, kunnen wij met trots een uitgebreide dekking en een directe media-analyse aanbieden in 15 landen en talloze partnerlanden wereldwijd. Onze gebundelde krachten zullen een antwoord bieden op de toegenomen vraag van de markt," zegt Joachim von Beust, gedelegeerd bestuurder en oprichter van Auxipress. De alliantie positioneert zich als een verenigd merk voor internationale openbare aanbestedingen en pitches. De leden zijn ook van plan om gemeenschappelijke normen omtrent de overdracht van gegevens, technologisch onderzoek en de uitwisseling van expertise m.b.t. media intelligence te ontwikkelen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]