
Go Sport heeft momenteel twaalf winkels in België en daar komt binnenkort een webshop bij. De sportketen wil een gevestigde waarde worden in het online speelveld en tegelijkertijd de positie van hun fysieke winkels versterken. SUPERMACHINE kwam daarom met een vernieuwd stijlboek, campagneplan en hapklare content kalenders op de proppen. De professionaliteit en kwaliteit die in de winkels de bovenhand krijgt, wordt zo ook online doorgetrokken: SUPERMACHINE zorgt ervoor dat consumenten nog gemakkelijker hun weg naar Go Sport zullen vinden, zowel op sociale media, op de webshop als naar een van de fysieke winkels van de keten.
Credits
Client: Go Sport Belgium
Agency: SUPERMACHINE
Account Direction: Elke De Vilder
Creatives: Fien Foubert, Bjorn Coucke, Dennis Hellebaut
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]