Go Sport besmet SUPERMACHINE met sportmicrobe


Go Sport heeft momenteel twaalf winkels in België en daar komt binnenkort een webshop bij. De sportketen wil een gevestigde waarde worden in het online speelveld en tegelijkertijd de positie van hun fysieke winkels versterken. SUPERMACHINE kwam daarom met een vernieuwd stijlboek, campagneplan en hapklare content kalenders op de proppen. De professionaliteit en kwaliteit die in de winkels de bovenhand krijgt, wordt zo ook online doorgetrokken: SUPERMACHINE zorgt ervoor dat consumenten nog gemakkelijker hun weg naar Go Sport zullen vinden, zowel op sociale media, op de webshop als naar een van de fysieke winkels van de keten.
Credits
Client: Go Sport Belgium
Agency: SUPERMACHINE
Account Direction: Elke De Vilder
Creatives: Fien Foubert, Bjorn Coucke, Dennis Hellebaut
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]