Go Sport vond zijn weg naar SUPERMACHINE voor een rebranding, een nieuwe sociale-mediastrategie, de webshop, day-to-day communicatie en de campagnes. Het creatief reclamebureau zal de boodschap van de sportwinkelketen stroomlijnen en in een nieuw jasje steken.
Go Sport heeft momenteel twaalf winkels in België en daar komt binnenkort een webshop bij. De sportketen wil een gevestigde waarde worden in het online speelveld en tegelijkertijd de positie van hun fysieke winkels versterken. SUPERMACHINE kwam daarom met een vernieuwd stijlboek, campagneplan en hapklare content kalenders op de proppen. De professionaliteit en kwaliteit die in de winkels de bovenhand krijgt, wordt zo ook online doorgetrokken: SUPERMACHINE zorgt ervoor dat consumenten nog gemakkelijker hun weg naar Go Sport zullen vinden, zowel op sociale media, op de webshop als naar een van de fysieke winkels van de keten.
Credits
Client: Go Sport Belgium
Agency: SUPERMACHINE
Account Direction: Elke De Vilder
Creatives: Fien Foubert, Bjorn Coucke, Dennis Hellebaut