Go with the Flow

Flow is uniek. Het magazine van Sanoma Media debuteerde in 2008 in Nederland en kent ondertussen 39 varianten in 20 landen. Flow is erin geslaagd de markt van de vrouwenbladen heruit te vinden - of misschien wel die van de pers tout court. Flow telt 100 pagina's, is mooi, verrassend, verrukkelijk. Het magazine wisselt de obligate rubrieken af met collages, montages, stickers en dies meer. Creatief directeurs van dienst zijn Irene Smit en Astrid van de Hulst. Joyce Nieuwenhuijs is de brand & publishing director van het magazine. Dat dankt zijn succes aan zijn authentieke en persoonlijke waarden. Daardoor toont het de kracht van papier aan in tijden van digitalisering.
Het laatste nummer van de Franse editie Flow gaat niet toevallig over de eeuwigdurende lente - naar een citaat van Friedrich Schiller (1759-1805): Flow is een ode aan het papier maar staat ook digitaal sterk in de schoenen - zie The World of Flow.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]