Het duurzame en innovatieve karakter van golfkarton aan de man brengen: da’s de taak die Choco kreeg van de Corrugated Benelux Association (CBA), dat de belangen behartigt van de verenigde golfkartonproducenten. In tijden waarin Europa een strijd tegen plastic aangaat, engageert CBA zich om het bedrijfsleven en overheden te ondersteunen bij hun verduurzamingsbeleid. En dat levert z’n vruchten op. Onder het motto ‘Let’s rethink your business’ toont CBA zich als actieve meedenker van elke business of bedrijf. De expertise van golfkarton zorgt namelijk voor innovaties, die niet alleen duurzaam maar ook winstgevend zijn. Het beeld dat bij de lijn past: de denker van Rodin, voor de gelegenheid uitgewerkt in golfkarton. Naast dat algemene campagnebeeld werkte choco ook twee testimonials uit: voorbeeldcases die echt gezien mogen worden, zoals de Automaat van kwekerij Stoffels of de innovatieve doos van Cowboy Bikes.
Het mediaplan richt zich uiteraard helemaal op de doelgroep: advertenties in vakbladen, online advertenties en een LinkedIn-campagne zorgen voor een maximaal bereik en conversie naar www.goflkarton.org.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]