GOLFKARTON INNOVEERT MET CHOCO

Het duurzame en innovatieve karakter van golfkarton aan de man brengen: da’s de taak die Choco kreeg van de Corrugated Benelux Association (CBA), dat de belangen behartigt van de verenigde golfkartonproducenten. In tijden waarin Europa een strijd tegen plastic aangaat, engageert CBA zich om het bedrijfsleven en overheden te ondersteunen bij hun verduurzamingsbeleid. En dat levert z’n vruchten op. Onder het motto ‘Let’s rethink your business’ toont CBA zich als actieve meedenker van elke business of bedrijf. De expertise van golfkarton zorgt namelijk voor innovaties, die niet alleen duurzaam maar ook winstgevend zijn. Het beeld dat bij de lijn past: de denker van Rodin, voor de gelegenheid uitgewerkt in golfkarton. Naast dat algemene campagnebeeld werkte choco ook twee testimonials uit: voorbeeldcases die echt gezien mogen worden, zoals de Automaat van kwekerij Stoffels of de innovatieve doos van Cowboy Bikes.
Het mediaplan richt zich uiteraard helemaal op de doelgroep: advertenties in vakbladen, online advertenties en een LinkedIn-campagne zorgen voor een maximaal bereik en conversie naar www.goflkarton.org.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]