Het duurzame en innovatieve karakter van golfkarton aan de man brengen: da’s de taak die Choco kreeg van de Corrugated Benelux Association (CBA), dat de belangen behartigt van de verenigde golfkartonproducenten. In tijden waarin Europa een strijd tegen plastic aangaat, engageert CBA zich om het bedrijfsleven en overheden te ondersteunen bij hun verduurzamingsbeleid. En dat levert z’n vruchten op. Onder het motto ‘Let’s rethink your business’ toont CBA zich als actieve meedenker van elke business of bedrijf. De expertise van golfkarton zorgt namelijk voor innovaties, die niet alleen duurzaam maar ook winstgevend zijn. Het beeld dat bij de lijn past: de denker van Rodin, voor de gelegenheid uitgewerkt in golfkarton. Naast dat algemene campagnebeeld werkte choco ook twee testimonials uit: voorbeeldcases die echt gezien mogen worden, zoals de Automaat van kwekerij Stoffels of de innovatieve doos van Cowboy Bikes.
Het mediaplan richt zich uiteraard helemaal op de doelgroep: advertenties in vakbladen, online advertenties en een LinkedIn-campagne zorgen voor een maximaal bereik en conversie naar www.goflkarton.org.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]