Gonzales en Serviceplan ontdekken hun slechtste kant

Suicide Squad 2

Crea / News

Suicide Squad 1Op 3 augustus ging Suicide Squad in première in cinema Cartoon’s. Suicide Squad is een film waarin de worst heroes ever van DC Comics de wereld moeten redden. Om de film te promoten werd tijdelijk een #PopUpSquad op de Antwerpse Meir geopend. In die gestoorde pop-upstore konden bezoekers de trailers en het artwork van Suicide Squad bekijken, een badass-foto aan de photobooth nemen, een plaktattoo van de speelfilm kleven of gaan voor the real stuff: een Squad-tattoo die werd gezet door de Antwerpse tattoo-artist Joe Dynamite.

De #PopUpSquad werd ontworpen en ingericht door Gonzales in samenwerking met Warner Bros. Pictures en CityCubes. Het branded content agency van de Serviceplan Group creëerde ook originele sociale content voor het Snapchatkanaal van Warner Bros. Pictures, waaronder een ‘Joker Laugh Contest’ en een Snaphunt in Brussel, Antwerpen en Gent voor gratis premièretickets. Ook voor Facebook maakte Gonzales samen met Warner Bros. Pictures content om de fans naar de pop-upstore te leiden.

De website van de #popupsquad werd ontwikkeld door Plan.Net, het digitale bureau van de Serviceplan Group.

https://www.youtube.com/watch?v=pNPWPY74FXU

©Warner Bros. Pictures

Credits

Client: Warner Bros. Pictures
Agency: Serviceplan/Gonzales
ECD: Sam De Win
Creative Director & Art Direction: Olivier Verhellen
Copywriter: Antony Samson
Senior Project Manager: Marcia Van Camp
Head Of Production: Bruno Dejonghe
Digital: Plan.net
Pop-upstore: CityCubes